Green door tulsa reviews

Added: Keagan Brixey - Date: 03.05.2022 13:21 - Views: 45454 - Clicks: 4556

The Green Door Tulsa. Closed opens am. Business Hours CDT. A valid medical marijuana authorization and government-issued ID are required to purchase cannabis products sold at medical retailers. information. In-store purchases only. Curbside pickup. This retailer stands with the Black Community Learn more or contribute now. Reviews Write a review. Click to filter by 5 stars. Click to filter by 4 stars. Click to filter by 3 stars. Click to filter by 1 star. All star ratings.

MR 1 year ago. Helpful Report.

Audios 1 year ago. So I went in with a friend of mi e and met the owner TY real knowledgeable about his products showed me some platinum garlic and some platinum dosi both were good and the chem dog wasn't bad either God a few good accessories as well will for sure be back thanks again TY.

Vermillon 1 year ago. Dude doing the bud tending was polite and hooked me up with some quality flower and a cart brand I had yet to see elsewhere. Only negative is flower comes in the impossible to open bags and not the nice little plastic jugs lol. One of the more welcoming comfortable feeling places by far. The Green Door Tulsa Tulsa. We'll look it to getting the plastic jugs lol. Official Response 1 year ago.

Sman 1 year ago. Loved the Cherry Cookies! Please update your menu and pictures and try to keep everything legit. Helpful 1 Report. The test was a clerical error when entering into the system. Everything should be up to date.

We proud oureselves in having a fair and legit environment.

We encourage you to visit the store. TiffForre 1 year ago. I don't care how comfortable he thought we were from me kind of being a regular there, it was inappropriate, shocking, rude, and absolutely humiliating. As for the bud supply, it's a small store, they don't mark the bottles so you know which are indica or sativa, which is important to me, and they actually don't have a wide selection of edibles, mostly little gummies and hard candy but mg at most.

My reply to "Chuck" calling my personal phone at am the day I posted this review: Dear Charles, you called me to say "I apologize but i thought we were on that level based on past conversations we've had" but you were wrong.

I've never spoken to you in any way sexual like that. Helpful 2 Report. We don't have anyone that works here by the name of Chuck, Charles or Larry. Also our jars are labeled Indica and sativa and we have more than gummies and hard candies for out edibles. Once again as a women I'm sorry that you had that experience, but that didn't happen here at the Green Door Tulsa.

Googled it and it sent me to a dispensary in Seattle. Unfortunately these things happen when multiple businesses have the same name. We apologize for any inconvenience that may have caused you. Our phones are working now and you can reach us at the Tulsa location at Official Response 8 months ago.

Product was good and cheap, but the worker wasn't masked. Although she was the only worker I saw, it doesn't help your customers when you don't wear a mask. I was shocked to see her unmasked. We have a mask mandate in the city of Tulsa. Please do better. Unfortunately, I won't be going back.

When you go to break it down it turns into dust. How are you guys selling a brand juce, altra, sweet as, and cut above higher than the actual store that owns the brands What a ripoff This is the exact reason I don't come here. Marked up prices on products that a dispensary not even 2 miles away sells way cheaper. Get with the program guys.

BigAn 1 year ago. Atm was out of service so I made the mistake to go pull out money and come back. Waited too long not to be acknowledged so I left. Montaeb 1 year ago. MrEightball 1 year ago. 2 of 2.

Green door tulsa reviews

email: [email protected] - phone:(737) 435-1556 x 8267

The Green Door Tulsa